THE EFFECT OF DIGITAL MARKETING AND PRODUCT QUALITY ON THE PURCHASE DECISION OF MS GLOW BEAUTY COSMETIC PRODUCTS IN BOJONG RAWALUMBU BEKASI CITY
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Chaffey, D., & Chadwick, E. (2016). Digital Marketing, Sixth Edition. United Kingdom: Pearson EducationLimited.
Elbahar, C., & Syahputra. (2021). Pengaruh Digital Marketing Terhadap Keputusan Pembelian Di Kedatuan Koffie. Jurnal manajemen. 1245
Ghozali, I (2011). Aplikasi Analisis Multivariate dengan Program IBM SPSS.Yogyakarta: Badan Penerbit Universitas Diponegoro.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2016). Prinsip-prinsip Pemasaran Edisi 13. JilidJakarta: Erlangga
Kotler, P., & Keller K. L. (2016). Marketing Management 15 th Edition. New Jersey: Pearson Pretice Hall.
Magdalena, M., & Marbun, S. (2022). Pengaruh Digital Marketing Dan Atribut Produk Terhadap Keputusan Pembelian Startup Bike Rental Bananaz Bali. Jurnal Research Of Management. 226-234.
Malik, R. (2017). Impact Of Digital Marketing on Youth Buying Behaviour at Big Bazaar in Udupi. International Journal for Innovative Research in Science & Technology. 3(8).
Panget, B. (2018). Pengaruh Kualitas Produk Terhadap Keputusan Pembelian. Jurnal Administrasi Bisnis. 62-69.
Putri, I. W. (2017). Pengaruh Pemasaran Digital dan Atribut Produk Terhadap Keputusan Pembelian Konsumen Pada Distro Papersmooth. Bandung. Bandung : Universitas Widyatama.
Sanjaya, R. & Josua T. (2013). Creative Digital Marketing. Jakarta: PT Elex Media Komputindo. 633
Saputra, G. W. & Ardani, I. A. K. (2020). Pengaruh Digital Marketing, Word Of Mouth Dan Kualitas Pelayanan Terhadap Keputusan Pembelian. Jurnal Manajemen, 2596-2620.
Sugiyono, P. D. (2019). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif dan R&D. Bandung: Alfabeta.
Syahidah, A.R. (2021). Pengaruh Viral Marketing dan Digital Marketing Terhadap Kepercayaan Konsumen Dan Keputusan Pembelian Pada Produk Skincare Lokal Pada Masa Pandemi Covid-19. Jurnal Manajemen. 827-837.
Thamrin, A., & Tantri F. (2016). Manajemen Pemasaran. Jakarta: Raja Grafindo Persada.
Tjiptono, P. F. & Anastasia (2016). Strategi Pemasaran Edisi IV . Yogyakarta: Andi Offset.
Tjiptono, P. F. (2015). Strategi Pemasaran Edisi 4. Yogyakarta: Andi
Refbacks
- There are currently no refbacks.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.