Marketing communication strategy of Jiwa Jawi to increase consumer number in 2023
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Abdussamad, Z. (2021). Metode Penelitian Kualitatif (1st ed.). CV Syakir Media Press.
Damayanti, M. N., & Zulfiningrum, R. (2022). Peran Brand Image Sebagai Strategi Komunikasi Pemasaran Iklan Kecik Harian Suara Merdeka. Jurnal Komunikasi Nusantara, 4(1), 106–115. https://doi.org/10.33366/jkn.v4i1.119
Doembana, I., Rahmat, A., & Farhan, M. (2017). Buku Ajar Manajemen dan Strategi Komunikasi Pemasaran. Zahir Publishing.
Fakhrudin, A., Roellyanti, M. V., & Awan. (2022). Bauran Pemasaran. Deepublish.
Firmansyah, M. (2020). Komunikasi Pemasaran. Penerbit Qiara Media.
Hartini. (2021). Manajemen Pemasaran (Dasar & Konsep). Media Sains Indonesia.
Isyanahapsari, S., & Nurseto, S. (2018). Pengaruh Periklanan dan Kualitas Pelayanan Terhadap Keputusan Pembelian Secara Online Pada Situs Belanja Online.
Khusna, G. K., & Oktafani, F. (2017). Pengaruh Bauran Promosi Terhadap Keputusan Pembelian Dunkin’Donuts Bandung. Jurnal Ekonomi, Bisnis, & Entrepreneurship, 11(1), 27–36.
Mamonto, F. W., Tumbuan, Wi., & Rogi, M. (2021). Analisis Faktor-Faktor Bauran Pemasaran (4P) Terhadap Keputusan Pembelian Pada Rumah Makan Podomoro Poigar di Era Normal Baru. Jurnal EMBA, 9(2), 110–121.
Noti, F. B., Widodo, H. P., & Setiamandani, E. D. (2021). Strategi Komunikasi Pemasaran Kae Thai Tea dalam Meningkatkan Brand Awareness. Jurnal Komunikasi Nusantara, 3(1), 33.
Rabbani, D. B., Diwyarthi, N. D., Muliyati, & A, M. U. (2022). Komunikasi Pemasaran. PT Global Ekseskutif Teknologi.
Rochmaniah, A., Dharma, F. A., & Utomo, D. M. (2021). Dasar-dasar Public Relations. UMSIDA Press.
Sarastuti, D. (2017). Strategi Komunikasi Pemasaran Online Produk Busana Muslim Queenova (Vol. 16, Issue 01). www.queenova.com,
Shaputri, D. A., & Abdurrahman, M. S. (2019). Strategi Komunikasi Pemasaran dalam Meningkatkan Loyalitas Konsumen pada Cafe Coffee di Bandung (Studi Deskriptif Kualitatif pada Morning Glory Coffee). http://www.pikiran-rakyat.com/wisata/2015/11/23/350975/bandung-ditetapkan-sebagai-destinasi-wisata-
Subadi, T. (2006). Metode Penelitian Kualitatif. Muhammadiyah University Press.
Sukoco, S. A. (2018). Strategi Komunikasi Pemasaran Produk Lerang (Lele Ladrang) Khas Sruni. Majalah Ilmiah “PELITA ILMU,” 1(1), 45–54.
Susanti, F. (2015). Pengaruh Bauran Promosi Terhadap Keputusan Klien dalam Memilih Radio Carano Sebagai Media Promosi Iklan. Jurnal KBP, 3(1), 94–104.
Tarsani. (2017). Strategi Komunikasi Pemasaran Dompet Dhuafa dalam Meningkatkan Kepercayaan Muzakki. Jurnal Bricolage, 2(1), 56.
Uluwaiyah, A. N. (2022). Strategi Bauran Promosi (Promotional Mix). CV Multi Pustaka Utama.
Utari, T., & Wenerda, I. (2019). Strategi Komunikasi pemasaran The manglung di Tengah Maraknya Resto Bernuansa Cafe di Yogyakarta. https://www.tripadvisor.co.id/Restaurants-g2304083Gunung_Kidul_Java.html
Widodo, H. P., & Maryama, M. (2021). Strategi Segmenting, Targeting dan Positioning dalam Membentuk Brand Image Kafe Pan Java. Jurnal Komunikasi Nusantara, 3(2), 129–139.
Yudistira, P., & Kusumaningtyas, R. (2021). Strategi Komunikasi Pemasaran Kuliner Tradisional di Cafe Gulo Jowo, Surakarta Melalui Media Instagram. Jurnal Ilmu Sosial Humaniora Indonesia, 1(1), 1–12. https://doi.org/10.52436/1.jishi.5
DOI: https://doi.org/10.12928/sylection.v3i1.14023
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023 Symposium of Literature, Culture, and Communication (SYLECTION) 2023
Contact person:
Ms. Divani +62 812 2531 1510
Mr. Resnery +62 852 7899 0181
Ms. Kamila Salsabela +62 813 2535 0809
Mrs. Tristanti +62 811 1773 473
Email:
sylection@fsbk.uad.ac.id
Instagram or TikTok: fsbk_uad
Symposium of Literature, Culture, and Communication (SYLECTION) is licensed under CC BY-SA 4.0