Innovative Marketing Communication Strategies in Language Education: A Case Study of English Cafe Jogja
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Anggito, A. & Setiawan, J. (2018). Metodologi penelitian kualitatif. Jawa Barat: CV Jejak (Jejak Publisher). https://books.google.co.id/books?id=59V8DwAAQBAJ
Alimin, E., Eddy, Diana, A., Agusfianto, N. P., Octavia, Y. F., Mulyaningsih, T., Satriawan, Siti, Y., Yusuf, M., Irwansyah, R., Moonti, A., Sudarni, A. A. C., Endrawati, B. F., Suhadaliyah, Armiani, Andayani, S. U., & Tabun, M. A. (2022). Manajemen Pemasaran (Kajian Pengantar di Era Bisnis Modern) (A. Bairiski (Ed.)). Seval. https://doi.org/10.31237/osf.io/7td58
Annur, C. M. (2021). Inilah Bahasa Yang Paling Banyak Digunakan Di Dunia, Bagaimana Bahasa Indonesia. DataBoks. https://databoks.katadata.co.id/datapublish/2021/11/01/inilah-bahasa-yang-paling-banyak-dipakai-di-dunia-bagaimana-bahasa-indonesia
Aripin, Z. (2021). Marketing Management. Deepublish. https://books.google.co.id/books?id=Tzk1EAAAQBAJ
Atmoko, R. A., & Susilowati. (2021). Modul Pembelajaran Kewirausahaan Optimalisasi Digital Marketing. Universitas Brawijaya. https://books.google.co.id/books?id=VFhaEAAAQBAJ&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false
Choiriyah, Z., & Lailatus Sa’adah, S. E. M. M. (2021). Penerapan Strategi Pemasaran di CV. Zam-Zam. Lembaga Penelitian dan Pengabdian kepada Masyarakat Universitas KH. A. Wahab Hasbullah. https://books.google.co.id/books?id=iC93EAAAQBAJ
EF.co.id (2021). https://www.ef.co.id/epi
Nigar Pandrianto, R. O. W. P. S. (2020). Digitalisasi dan Humanisme dalam Ekonomi Kreatif. Gramedia Pustaka Utama. https://books.google.co.id/books?id=TuUREAAAQBAJ
English Cafe Jogja. (2012). Englishcafejogja.Net. https://englishcafejogja.net/fasilitas-english-cafe-jogja/
Goma, N.S., Salim, M., Marta, R. F. (2022). Strategi Komunikasi Pemasaran Paguyuban Batik Tulis Giriloyo Menghadapi Pandemi Covid-19. Komunikasiana: Journal of Communication Studies 4 (1). http://dx.doi.org/10.24014/kjcs.v4i1.17963
Halim, F., Kurniullah, A. Z., Butarbutar, M., Efendi, Sudarso, A., Purba, B., Sisca, Lie, D., Simarmata, H. M. P., Permadi, L. A., & Novela, V. (2021). Managemen Pemasaran Jasa. Yayasan Kita Menulis.
Hasan, A. (2010). Marketing Dari Mulut Ke Mulut (MEDPRESS). https://www.google.co.id/books/edition/Marketing_dari_Mulut_ke_Mulut/BeLHEAAAQBAJ?hl=id&gbpv=0
I.P.I, K. (2020). Mengajar Bahasa Inggris Dengan Teknologi: Teori Dasar dan Ide Pengajaran. CV Budi Utama. https://books.google.co.id/books?id=ctjuDwAAQBAJ&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false
Mamik. (2015). Metodologi Kualitatif. Zifatama Jawara. https://books.google.co.id/books?id=TP_ADwAAQBAJ
Haro, Masta,. & Anissa, J. (2021). Pengantar Ilmu Komunikasi Publisher. https://books.google.co.id/books?id=zehDEAAAQBAJ
Morrisan, M. A. (2015). Periklanan Komunikasi Pemasaran Terpadu. Kencana. https://books.google.co.id/books?id=U9xDDwAAQBAJ
Prasetyo, B. D., & Febriani, N. S. (2020). Strategi Branding: Teori dan Perspektif Komunikasi dalam Bisnis. Universitas Brawijaya Press. https://books.google.co.id/books?id=whoIEAAAQBAJ
Qomah, K. I. (2019). No Title. Harian Jogja. https://jogjapolitan.harianjogja.com/read/2019/12/13/511/1026992/english-cafe-pengajar-disebut-chef-modul-dibuat-seperti-buku-resep
Qomariyah, E. M I., & Febriyah, A.(2022). Pengukuran Tingkat Kepuasan Pelanggan. Penerbit Qiara Media. https://books.google.co.id/books?id=NT5ZEAAAQBAJ
Roikan, S. A., & Media, P. (2019). Pengantar Metode Penelitian Kualitatif. Prenada Media. https://books.google.co.id/books?id=qfCNDwAAQBAJ
Salim, M., Rosdian, E.D.S., Marta, R. F. (2022). Digital Marketing Communication to Increase CRSL Store Brand Awareness. Medium. 9(2). 242-262 https://doi.org/10.25299/medium.2021.vol9(2).8800
Sari, D. C., Effendy, F., Sudarso, A., Abdillah, L. A., Fadhillah, Y., Fajrillah, Setiawan, Y. B., Watrianthos, J. S. R., & Jamaludin. (2020). Perdagangan Elektronik Berjualan Di Internet.
Siyoto, S., & Sodik, M. A. (2015).Dasar Metodologi Penelitian. Literasi Media Publishing. https://books.google.co.id/books?id=QPhFDwAAQBAJ
Soebardhy, Samani, M., Ibrahim, M., Ispardjadi, Walujo, & Arif, A. (2020). Kapita Selekta Metodologi Penelitian (D. Fatihudin & L. Holisin (Eds.)). Qiara Media.
Sugiono. (2008). Metode penelitian pendidikan: (pendekatan kuantitatif, kualitatif dan R & D). Alfabeta. https://books.google.co.id/books?id=0xmCnQAACAAJ
Sulistyoningrum, Y. (2015). Kursus Bahasa Inggris: Saat Ini Tersedia 4.583 Tempat Belajar. Bisnis.Com. https://ekonomi.bisnis.com/read/20151106/12/489568/kursus-bahasa-inggris-saat-ini-tersedia-4.583-tempat-belajar
Wangsa, I. N. W., Rahanatha, G. B., Yasa, N. N. K., & Dana, I. M. (2022). Promosi Penjualan untuk Membangun Electronic Word Of The Mouth Dan Mendorong Pengambilan Keputusan Pembelian. Penerbit Lakeisha. /scholar?hl=id&as_sdt=0%2C5&q=i+nyoman+wangsa+Promosi+Penjualan+untuk+Membangun+Electronic+Word+Of+The+Mouth+Dan+Mendorong+Pengambilan+Keputusan+Pembelian&btnG=
Wardhana, A. (2022). Manajemen pemasaran (konsep pemasaran digital). Penerbit ITB Widya Gama Lumajang. http://repository.itbwigalumajang.ac.id/1626/
Zamzam, F. F. (2018). Aplikasi Metodologi Penelitian. CV Budi Utama. https://books.google.co.id/books?id=MQZaDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=id#v=onepage&q&f=false
DOI: https://doi.org/10.12928/sylection.v3i1.14127
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023 Symposium of Literature, Culture, and Communication (SYLECTION) 2023
Contact person:
Ms. Divani +62 812 2531 1510
Mr. Resnery +62 852 7899 0181
Ms. Kamila Salsabela +62 813 2535 0809
Mrs. Tristanti +62 811 1773 473
Email:
sylection@fsbk.uad.ac.id
Instagram or TikTok: fsbk_uad
Symposium of Literature, Culture, and Communication (SYLECTION) is licensed under CC BY-SA 4.0