Penerapan dan Pemanfaatan Teknologi Dalam Pembelajaran Bahasa Inggris di SMA Negeri 1 Bantul
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Cheng, K. H. (2017). A survey of native language teachers’ technological pedagogical and content knowledge (TPACK) in Taiwan. Computer Assisted Language Learning, 30(7), 692-708.
Indriani, R., & Wirza, Y. (2020). Praktik Guru dalam Pemanfaatan Teknologi di Kelas Bahasa Inggris. Jurnal Penelitian Pendidikan, 20(1), 98-110
Rahimi, M., & Yadollahi, S. (2011). Computer anxiety and ICT integration in English classes among Iranian EFL teachers. Procedia Computer Science, 3, 203-209. Rahimi, M., & Yadollahi, S. (2011). Computer anxiety and ICT integration in English classes among Iranian EFL teachers. Procedia Computer Science, 3, 203-209. Budiyono, B. (2020). Inovasi Pemanfaatan Teknologi Sebagai Media Pembelajaran di Era Revolusi 4.0. Jurnal Kependidikan: Jurnal Hasil Penelitian dan Kajian Kepustakaan di Bidang Pendidikan, Pengajaran dan Pembelajaran, 6(2), 300-309.
Refbacks
- There are currently no refbacks.